Znanje i iskustvo

Zamjena zupčastog remena na vašoj SEAT Alhambri, vašem Leonu, vašoj Ibizi itd.

Zupčasti remeni su potrošni dijelovi. Oni se u sklopu inspekcijskog servisa podvrgavaju provjeri i u slučaju potrebe mijenjaju.

Budući da su zupčasti remeni stalno izloženi velikom opterećenju, tijekom zamjene zupčastog remena trebali biste uložiti u kvalitetu SEAT originalnih dijelova i stručnu ugradnju koju provode školovani SEAT tehničari. Naime, puknuće može uzrokovati štetu na motoru.

Ein Mann lehnt an einem SEAT

Intervali zamjene zupčastog remena.

Ovisno o modelu, motoru i uvjetima korištenja primjenjuju se ili fiksni intervali zamjene ili ispitni intervali prema proizvođačevim specifikacijama. Fiksni intervali zamjene većinom ovise o kilometraži i mogu iznositi između 60.000 km i 210.000 km. Zupčasti remeni u benzinskim motorima često se podvrgavaju ispitnim intervalima, odnosno tehničar u sklopu inspekcijskog servisa utvrđuje je li potrebna zamjena.

Za točne informacije o svom modelu obratite se jednoj od naših SEAT poslovnica.

Vaš je SEAT stariji od 4 godine?

Paketi pogodnosti za zupčasti remen

Vaše je vozilo starije od 4 godine i trebali biste zamijeniti zupčasti remen? Otkrijte SEAT pakete pogodnosti i ugovorite zamjenu zupčastog remena po povoljnijoj cijeni!

Što biste trebali znati o zupčastom remenu vašeg SEAT vozila

Koja je funkcija zupčastog remena

Zupčasti remen vaše SEAT Alhambre, vašeg Leona, vaše Ibize prenosi snagu koljenastog vratila na bregasto vratilo. Na taj se način otvaraju i zatvaraju ventili motora. Smjesa goriva i zraka dolazi do komore za izgaranje, sagorijeva i pokreće klipove. Zupčasti remen često pogoni i vodenu pumpu.

Čemu redovito na inspekcijski servis i pravovremena zamjena?

Stari ili jako istrošeni zupčasti remen može puknuti i uzrokovati štetu na motoru. Razlog: regulacija ventila motora gubi ritam i klip udara u ventil poput metka (često brzinom od 15 m/s). U takvom slučaju uglavnom se mora zamijeniti cijela glava cilindara.

Mogu li samostalno zamijeniti zupčasti remen svog SEAT Leona itd.?

Pogrešno montiran zupčasti remen nanosi štetu motoru. Usto je zamjena komplicirana i zahtjevna. Zupčanici i vodeći kotači moraju se savršeno usmjeriti, a zupčasti remen ispravno zategnuti. Vodena pumpa, zatezna i zakretna remenica trebale bi se istovremeno zamijeniti. Osim ogromnog stručnog znanja potrebni su i specijalni alati. Vaša SEAT poslovnica rado će vas savjetovati!