Informacije o temi Diesel EA 189

Tu smo da vam pomognemo.

Naš je prioritet da svaki pogođeni SEAT dobije update.

Zadovoljstvo naših kupaca naš je najviši cilj. U posljednjim mjesecima intenzivno smo radili na tome da pronađemo tehničko rješenje za vozila koja su opremljena motorom EA 189. Drago nam je da vam sada možemo ponuditi rješenje za sva pogođena vozila. Dogovorite termin kod svog SEAT servisnog partnera kako bi isti mogao izvršiti potreban update softvera. Naravno, taj je servis za vas besplatan. Naposljetku napominjemo da ovom servisnom mjerom nisu pogođeni SEAT modeli s motorom EU6. Nijedno vozilo koje SEAT trenutačno proizvodi nema ugrađene gore opisane motore EA 189. Možete se pouzdati u to da svi SEAT modeli zadovoljavaju najviše tehnološke i sigurnosne standarde.

Dodatne informacije

Naknadna obrada dizelskih ispušnih plinova

U ovom videozapisu pronaći ćete sve relevantne informacije.

Kupci

Jednostavno provjerite vozilo.

Vrlo je lako istražiti treba li vaše vozilo naknadnu ugradnju. Samo unesite identifikacijski broj vozila (VIN) u polje ispod i odmah ćete dobiti odgovarajuću informaciju.

Ovako ćete pronaći VIN

Vaš identifikacijski broj vozila (VIN).

SEAT FIN Nummer Beispielabbildung
Identifikacijski broj vozila (VIN)

Identifikacijski broj vozila (VIN) je jedinstvena kombinacija od 17 slova i brojki koja je dodijeljena vašem vozilu tijekom proizvodnje. Preko tog broja možemo točno utvrditi je li vaše vozilo pogođeno ili nije.

Abbildung mit Position der SEAT FIN Nummer
Ovako ćete pronaći VIN na svom vozilu

Najjednostavnije ćete prepoznati broj ako stojite ispred vozila. Broj se nalazi u kutu instrumentne ploče na mjestu gdje se ona spaja s vjetrobranskim staklom na vozačevoj strani.

Icon Zulassungsschein
Dokumentacija

VIN ćete također pronaći u polju „E“ u registracijskim ispravama (prometnoj dozvoli) svog vozila. Identifikacijski broj vozila (VIN) je jedinstvena oznaka koja se uvijek dodjeljuje na jednak način neovisno o tome u kojoj zemlji živite.

SEAT FIN Nummer Beispielabbildung
Identifikacijski broj vozila (VIN)

Identifikacijski broj vozila (VIN) je jedinstvena kombinacija od 17 slova i brojki koja je dodijeljena vašem vozilu tijekom proizvodnje. Preko tog broja možemo točno utvrditi je li vaše vozilo pogođeno ili nije.

SEAT FIN Nummer Beispielabbildung
Identifikacijski broj vozila (VIN)

Identifikacijski broj vozila (VIN) je jedinstvena kombinacija od 17 slova i brojki koja je dodijeljena vašem vozilu tijekom proizvodnje. Preko tog broja možemo točno utvrditi je li vaše vozilo pogođeno ili nije.

Abbildung mit Position der SEAT FIN Nummer
Ovako ćete pronaći VIN na svom vozilu

Najjednostavnije ćete prepoznati broj ako stojite ispred vozila. Broj se nalazi u kutu instrumentne ploče na mjestu gdje se ona spaja s vjetrobranskim staklom na vozačevoj strani.

Icon Zulassungsschein
Dokumentacija

VIN ćete također pronaći u polju „E“ u registracijskim ispravama (prometnoj dozvoli) svog vozila. Identifikacijski broj vozila (VIN) je jedinstvena oznaka koja se uvijek dodjeljuje na jednak način neovisno o tome u kojoj zemlji živite.

Često postavljana pitanja – mjera za osiguranje lojalnosti kupaca marke SEAT Što znači mjera za osiguranje lojalnosti kupaca marke SEAT?
Što znači mjera za osiguranje lojalnosti kupaca marke SEAT?

S mjerom za osiguranje lojalnosti kupaca marka SEAT obećava svojim kupcima da će rješavati eventualne reklamacije koje su povezane s tehničkom mjerom na vozilima s dizelskim motorima tipa EA189, a koje se odnose na određene dijelove sustava motora i sustava pročišćavanja ispušnih plinova. Ta mjera za osiguranje lojalnosti kupaca načelno vrijedi 24 mjeseca nakon provođenja tehničke mjere i do maksimalne ukupne kilometraže odgovarajućeg vozila od 250.000 km uz primjenu mjere za osiguranje lojalnosti kupaca (ovisno o tome koji kriterij prije nastupi).

SEAT je uvijek tvrdio da implementacija tehničke mjere u pogledu potrošnje goriva, emisija CO₂, snage motora, okretnog momenta, emisija buke te dugotrajnosti motora i njegovih komponenti ne donosi nikakva pogoršanja te da su i dalje valjane sve vrijednosti vozila relevantne za tipsko odobrenje u nepromijenjenom obliku. Regulatorna tijela izričito su potvrdila da su zakonski zahtjevi ispunjeni. Ta se potvrda odnosi i na zahtjeve za dugotrajnost sustava za kontrolu emisija.

U tom se pogledu mjerom za osiguranje lojalnosti kupaca ništa ne mijenja. Štoviše, mjerom za osiguranje lojalnosti kupaca marka SEAT daje jasan signal da s updateom nisu povezane negativne posljedice za dugotrajnost vozila. Cilj je ove mjere jačati povjerenje svih kupaca u sigurnost tehničke mjere i dodatno potaknuti kupce na provedbu tehničke mjere u vozilima.

Detaljne informacije o preduvjetima i opsegu mjere za osiguranje lojalnosti kupci mogu uskoro zatražiti u svim partnerskim poslovnicama marke.

Koje marke nude mjeru za osiguranje lojalnosti kupaca i na koje se modele ona odnosi?

Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca vrijedi za sva vozila s dizelskim motorima tipa EA189 marke Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA i Volkswagen gospodarska vozila, na kojima je provedena tehnička mjera.

Za koga vrijedi mjera za osiguranje lojalnosti kupaca?

Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca vrijedi za sve SEAT kupce čija su vozila opremljena dizelskim motorom tipa EA189 i koji su izvršili update vozila u sklopu servisne mjere 23S1 u kontekstu dizelske tematike, ali samo unutar maksimalne ukupne kilometraže vozila od 250.000 km uz primjenu mjere za osiguranje lojalnosti kupaca i uz dokaz o prethodnom sudjelovanju u svim servisnim radovima i radovima održavanja koje je preporučio proizvođač (tj. vozila s urednom servisnom knjižicom).

Naravno, mjera za osiguranje lojalnosti kupaca vrijedi i retroaktivno za sva vozila koja su u prošlosti već sudjelovala u tehničkoj mjeri, i to od dana provođenja tehničke mjere (ako su ispunjeni svi ostali preduvjeti za mjeru za osiguranje lojalnosti kupaca). Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca povezana je s odgovarajućim brojem šasije, pa ona vrijedi i za sljedećeg vlasnika vozila ako je vozilo u međuvremenu bilo prodano u posljednja 24 mjeseca.

Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca vrijedi u cijelom svijetu uz izuzetak SAD-a, Kanade i Južne Koreje s obzirom na to da u tim zemljama vrijede drukčije regulative.

Koji su dijelovi pokriveni mjerom za osiguranje lojalnosti kupaca?

Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca vrijedi za sveukupno 11 komponenti sustava za povrat ispušnih plinova, sustava za ubrizgavanje goriva i sustava za naknadnu obradu ispušnih plinova: lambda sondu, osjetnik za temperaturu, preklopni ventil za povrat ispušnih plinova, ventil za povrat ispušnih plinova, senzor razlike u tlaku, brizgaljku, visokotlačnu pumpu, razdjelnu letvu (goriva), ventil za regulaciju tlaka, senzor tlaka, vod za ubrizgavanje.

Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca nema nikakvog utjecaja na pojašnjenje marke SEAT da tehničkim mjerama kupcima neće nastati štete u pogledu dugotrajnosti motora i njegovih komponenti. Regulatorna tijela potvrdila su da tehnička mjera ispunjava sve zakonske zahtjeve i da ne uzrokuje pogoršanja u pogledu potrošnje goriva, emisija CO₂, snage motora, okretnog momenta ni emisija buke.

Koji su preduvjeti za mjeru za osiguranje lojalnosti kupaca?

Dodatno uz gore navedene preduvjete:

  1. Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca
  • može se utvrditi, procijeniti i izvršiti samo kod ovlaštenog servisnog partnera,
  • vrijedi isključivo za kvarove u materijalu i izvršenju radova na sljedećim komponentama vozila: lambda sondi, osjetniku za temperaturu, preklopnom ventilu za povrat ispušnih plinova, ventilu za povrat ispušnih plinova, senzoru razlike u tlaku, brizgaljki, visokotlačnoj pumpi, razdjelnoj letvi (goriva), ventilu za regulaciju tlaka, senzoru tlaka, vodu za ubrizgavanje
  • ne obuhvaća pružanje zamjenskih vozila, naknadu troškova, štete itd.
  • (2) pretpostavlja da
  • je pogođeno vozilo EA 189 sudjelovalo u servisnoj mjeri 23S1,
  • je vozilo uredno održavano prema Planovima održavanja, servisnim updateima i pozivnim servisnim mjerama marke SEAT,
  • (3) i ako ne vrijedi nijedan od sljedećih slučajeva:
  • slučajevi prirodnog trošenja, tj. lošije stanje vozila i njegovih dijelova uslijed habanja,
  • vlasnik ili neovlašeni servisni partner i/ili trgovac nije uredno popravio, održavao ili njegovao vozilo (npr. upotrebom dijelova koje proizvođač nije odobrio),
  • nisu uvaženi propisi o radu, rukovanju i njezi vozila, npr. iz Uputa za uporabu,
  • vozilo su oštetile treće osobe ili je oštećeno uslijed vanjskih utjecaja poput sudara, grmljavinskog nevremena / tuče, visokog vodostaja itd. koji su uzrokovali predmet reklamacije,
  • sve reklamacije koje se odnose na filtar za čestice i koje se mogu svesti na visoko opterećenje filtra za čestice pepelom,
  • u vozilo su ugrađeni dijelovi koje proizvođač nije odobrio ili su na vozilu neovlašteno izvršene preinake, npr. (čip) tuningom,
  • vozilo je nepravilno upotrebljavano, npr. na motosportskim natjecanjima ili zbog preopterećenja,
  • vlasnik vozila nije prijavio reklamaciju u primjerenom razdoblju,
  • vlasnik vozila nije dao mogućnost marki SEAT da razjasni predmet reklamacije u primjerenom razdoblju.
Vrijedi li mjera za osiguranje lojalnosti kupaca i kada je moje vozilo već sudjelovalo u tehničkoj mjeri?

Da. Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca vrijedi i retroaktivno za sva vozila koja su u prošlosti već sudjelovala u tehničkoj mjeri, i to od dana provođenja tehničke mjere (ako su ispunjeni svi ostali preduvjeti za mjeru za osiguranje lojalnosti kupaca).

Ako su vam nastali troškovi za usluge koje su povezane sa sudjelovanjem u tehničkoj mjeri, SEAT će provjeriti postoje li kod vas preduvjeti za mjeru za osiguranje lojalnosti kupaca i hoće li SEAT preuzeti nastale troškove. Zahtjevi za preuzimanje troškova moraju se predati do 31. prosinca 2017. kod ovlaštenog SEAT servisnog partnera u zemlji u kojoj su usluge bile pružene.

Koja su prava potrošača iz mjere za osiguranje lojalnosti kupaca (TBM)?

S mjerom za osiguranje lojalnosti kupaca marka Volkswagen obećava svojim kupcima da će rješavati eventualne reklamacije koje su povezane s tehničkom mjerom na vozilima s dizelskim motorima tipa EA189, a koje se odnose na određene dijelove sustava motora i sustava za naknadnu obradu ispušnih plinova. Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca vrijedi za sveukupno 11 komponenti sustava za povrat ispušnih plinova, sustava za ubrizgavanje goriva i sustava za naknadnu obradu ispušnih plinova: lambda sondu, osjetnik za temperaturu, preklopni ventil za povrat ispušnih plinova, ventil za povrat ispušnih plinova, senzor razlike u tlaku, brizgaljku, visokotlačnu pumpu, razdjelnu letvu (goriva), ventil za regulaciju tlaka, senzor tlaka, vod za ubrizgavanje. Besplatna mjera za osiguranje lojalnosti kupaca načelno vrijedi 24 mjeseca nakon provođenja tehničke mjere i do maksimalne ukupne kilometraže odgovarajućeg vozila od 250.000 km uz primjenu mjere za osiguranje lojalnosti kupaca (ovisno o tome koji kriterij prije nastupi). Naravno, ona vrijedi i retroaktivno za sva vozila na kojima je preinaka već izvršena u prošlosti. Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca nema nikakvog utjecaja na pojašnjenje marke Volkswagen da tehničkim mjerama kupcima neće nastati štete u pogledu dugotrajnosti motora i sustava za naknadnu obradu ispušnih plinova. Regulatorna tijela potvrdila su da tehnička mjera ispunjava sve zakonske zahtjeve i da ne uzrokuje pogoršanja u pogledu potrošnje goriva, emisija CO₂, snage motora, maksimalnog okretnog momenta ni emisija buke. Mjerom za osiguranje lojalnosti kupaca marka Volkswagen daje jasan signal da s updateom nisu povezane negativne posljedice za dugotrajnost vozila. Cilj je ove mjere jačati povjerenje svih kupaca u sigurnost tehničke mjere i dodatno potaknuti kupce na provedbu tehničke mjere u vozilima. Detaljne informacije o preduvjetima i opsegu mjere za osiguranje lojalnosti kupci mogu zatražiti u svim partnerskim poslovnicama marke te online. Naravno, kupci se mogu obratiti odgovornoj službi za korisnike i poštanskim putem, e-mailom ili telefonski.

Često postavljana pitanja – pozivna servisna mjera za dizelski motor EA189
Jesu li pogođena i vozila marke SEAT? Ako jesu, koliko ih je pogođeno?

SEAT je opremio pogođenim dizelskim motorom (EA189) sveukupno 700.000 vozila od oko 11 milijuna vozila prema podacima društva Volkswagen AG. Tih 700.000 vozila prodano je preko svjetske mreže SEAT servisnih poslovnica.

Zašto moje vozilo treba tehničku mjeru?

U upravljanju motorom na vozilima s pogođenim motorima primijenjena je funkcija softvera koja prepoznaje krivulju vožnje službenog tipskog ispitivanja. Ovisno o prepoznavanju krivulje vožnje upravljanje motorom prebacuje u dva različita modusa: modus 1 s optimalnim sadržajem NOx za ispitne uvjete ili modus 2 za optimalne vrijednosti čestica u cestovnom prometu.

Kako ću znati je li moje vozilo pogođeno?

Na ovom web-mjestu možete odmah provjeriti je li vaš SEAT pogođen na temelju broja šasije (identifikacijskog broja vozila, kraticom VIN). Ili se s brojem šasije možete izravno obratiti našoj službi za korisnike: [email protected]

Gdje ću pronaći broj šasije svog vozila?

Broj šasije, kraticom VIN, je jedinstvena 17-znamenkasta kombinacija brojki i slova. Pronaći ćete je u prometnoj dozvoli / registracijskim ispravama te na samom vozilu.

Što moram učiniti ako je moje vozilo pogođeno?

Stupit ćemo u kontakt s vama što je prije moguće. Volkswagen AG sa svojim odjelima za razvoj trenutačno radi na odgovarajućim tehničkim mjerama koje su možda potrebne.

Kako funkcionira prvi kontakt za kupce s pogođenim vozilima?

Obratite se svom partneru za Volkswagen, Volkswagen gospodarska, Audi, Škoda ili Seat vozila.

Koji su motori konkretno pogođeni?

Pogođena vozila opremljena su motorima serije EA 189. Ona se odnosi na 3- i 4-cil. 1,2, 1,6 i 2,0 l dizelske motore.

Jesu li pogođena SEAT vozila tehnički sigurna i pripravna za vožnju?

Potvrđujemo da su sva pogođena vozila sto posto sigurna i prikladna za cestovni promet. Provjera se odnosi samo na emisije štetnih tvari motora.

Što moram učiniti ako sumnjam da je moje vozilo opremljeno jednim od pogođenih motora?

Ako su potrebne servisne mjere, vlasnici vozila dobit će pisanu molbu da provedu odgovarajuće tehničke mjere u certificiranom servisnom centru. Volkswagen AG jamči da vam time neće nastati troškovi. Osim toga, trenutačno je u izradi alat pomoću kojega ćete uskoro moći sami provjeriti je li vaše vozilo pogođeno ili nije.

Što moraju kupci učiniti ako na tržištu rabljenih vozila kupuju pogođena vozila koja dosad još nisu primila update softvera?

Obratite se svom partneru za Volkswagen, Volkswagen gospodarska, Audi, Škoda ili SEAT vozila.

Hoće li mi na taj način nastati troškovi?

Volkswagen AG preuzima potpunu odgovornost i snosi sve troškove ako bude potrebno provoditi mjere.

Kupio sam novo vozilo koje još nije isporučeno. Je li moje vozilo pogođeno?

Sva nova SEAT vozila u EU s motorima prema normi za ispušne plinove Euro 6 bez iznimke ispunjavaju zakonske propise. Pritom ne možemo zajamčiti da će SEAT vozila s dizelskim motorima EA 189 udovoljiti svim primjenjivim propisima na tržištu. Odlučili smo privremeno obustaviti prodaju i isporuku pogođenih vozila. I to kao mjeru predostrožnosti, u skladu s mjerodavnim (španjolskim) odredbama.

Moram li odvesti svoje vozilo na inspekcijski servis?

Ne. Svi su motori sigurni i prikladni za cestovni promet.

Jesu li pogođeni i motori Euro 6?

Ne, sva nova SEAT vozila u EU opremljena motorima prema normi za ispušne plinove Euro 6 bez iznimke ispunjavaju zakonske propise.

Prodaju li se SEAT vozila s pogođenim dizelskim motorom (EA189 EU5)?

Kako biste bili potpuno bezbrižni, kao mjeru predostrožnosti odlučili smo privremeno obustaviti prodaju i isporuku svih novih SEAT vozila opremljenih dotičnim motorima. Nadalje, dotični motor više nije ugrađivan u nova vozila.

Koji su SEAT modeli pogođeni?

Pogođeni su sljedeći modeli: SEAT Ibiza IV, Leon II, Altea, Altea XL, Altea Freetrack, Toledo III, Toledo, Exeo, Exeo ST i Alhambra.

Vlasnik sam pogođenog vozila i živim u EU27. Odlučio sam da neću sudjelovati u updateu softvera. Mogu li se i dalje voziti svojim automobilom na austrijskim cestama? (npr. proputovanje ili put na godišnji odmor)

Da.

Kome se mogu obratiti ako imam problem s vozilom nakon provođenja tehničke mjere?

Pogođeni kupci mogu biti sigurni da su tehničke mjere uspješno provedene i da one neće donijeti pogoršanja u pogledu potrošnje goriva, emisija CO2, snage motora, maksimalnog okretnog momenta ni emisija buke. To je bio bitan preduvjet za odobrenje mjera od odgovornih regulatornih tijela. Ako ipak utvrdite problem, obratite se najbližem SEAT servisnom partneru ili nazovite hotline za dizelsku tematiku na broj +43 (0)662 4681 3500.

Hoću li nakon provođenja tehničke mjere dobiti potvrdu od SEAT servisnog partnera i što moram učiniti ako je slučajno izgubim?

Da, nakon provođenja tehničke mjere dobit ćete potvrdu od SEAT servisnog partnera. Ako je izgubite ili je niste dobili, obratite se svom SEAT servisnom partneru.

Slobodno nam se obratite ako trebate odgovore, informacije ili rješenja za probleme s motorom EA 189.

U slučaju pitanja na raspolaganju vam stoji naš hotline za dizelsku tematiku:

0800 1985

[email protected]