Danas su gotovo sva moderna vozila opremljena potporom za kretanje uzbrdo. Ovaj sustav potpora za vožnju vozaču pruža veći komfor jer HHC (Hill Hold Control) omogućuje jednostavno kretanje na usponima. Zahvaljujući ovom sustavu vozač se više ne mora brinuti o tome da će se vozilo otkotrljati unatrag na usponima. Nakon otpuštanja nožne kočnice vozač ima nekoliko sekundi vremena da komotno pritisne papučicu gasa i da krene.
Ako vozač pritisne nožnu kočnicu dok vozilo miruje, generirani kočioni tlak zadržava se na nekoliko sekundi i nakon otpuštanja kočnice. Vozilo ostaje u kočenom stanju dok vozač ne pritisne papučicu gasa. Tako zahvaljujući ovom sustavu upotreba klasične ručne kočnice postaje suvišna.
HHC pruža veliku pomoć vozaču osobito u vozilima opremljenima ručnim mjenjačem. Zahvaljujući sustavu vozač može krenuti na usponu bez ikakvog stresa i bez straha da će zagušiti motor ili da će se otkotrljati unatrag.
Doduše, papučica kočnice mora uvijek biti pritisnuta do kraja jer Hill Hold ne može sam aktivno generirati kočioni tlak, nego samo može pohraniti već postojeći kočioni tlak.
Radi ispravnog funkcioniranja potpora za kretanje uzbrdo (HHC) treba i druge sustave potpora za vožnju kao što su antiblokadni sustav (ABS) i elektronički program stabilizacije (ESP) koji su u međuvremenu postali standard u svim vozilima. Ti su sustavi umreženi s upravljačkim uređajem motora.
Potpora za kretanje uzbrdo omogućuje jednostavno kretanje na usponima prvenstveno ako je na osobno vozilo priključena prikolica koja je s vozilom spojena kukom za vuču. S druge strane, sustav je i prava pomoć u cestovnom prometu osobito za neiskusne vozače.