Antiblokadni sustav (ABS) sprečava blokiranje kotača tijekom maksimalnog kočenja ili na glatkom kolniku i održava sposobnost upravljanja vozilom. Kotači koji blokiraju ne mogu prenositi sile pri bočnom vođenju, a vozilo ne reagira na upravljačke naredbe. Kako se to ne bi dogodilo, upravljački uređaj za ABS nadzire brojeve okretaja svih kotača vozila pomoću senzora broja okretaja kotača. Ako postoji opasnost da jedan od njih blokira, magnetni ventil u upravljačkoj jedinici ABS-a smanjuje kočioni tlak na odgovarajućem kotaču dok se on ne počne opet slobodno okretati, zatim se tlak ponovno povećava do granice blokiranja. Vozilo ostaje stabilno, a sposobnost upravljanja očuvana.
U modernim ABS sustavima, kakvi se upotrebljavaju u svim SEAT modelima, taj se postupak odvija više puta u sekundi. Vozač osjeća intervenciju ABS-a po blago pulsirajućoj papučici kočnice. U regulacijskom području ABS-a vozilom se može bez problema upravljati unatoč maksimalnom usporavanju kako bi se izbjegle prepreke i spriječio sudar.