S adaptivnom regulacijom voznog postroja DCC mogu se mijenjati karakteristike voznog postroja. Vozni se postroj pomiče preko regulacije amortizera prema individualnim potrebama vozača. Zahvaljujući električnom pomicanju amortizacije i elektromehaničkom servoupravljaču dolazi do optimalne prilagodbe podlozi, položaju na cesti i ponašanju vozila u vožnji.
Regulacija voznog postroja DCC proširuje područje primjene vozila i donosi znatno poboljšanje voznih svojstava uzimajući u obzir postupke kočenja, upravljanja i ubrzanja. Tako se manje osjećaju naginjanja, njihanja i vertikalna gibanja u vozilu jer se vozni postroj može optimalno prilagoditi uvjetima na cesti i u vožnji. Dobro regulirani amortizeri jamče izvrsno prianjanje vozila na svim četirima gumama također na glatkoj cesti i tijekom vožnje oštrim zavojima. Zahvaljujući boljem prianjanju na tlu također se skraćuje put kočenja. Elektromehanički servoupravljač, koji kao podrška intervenira u pokrete upravljanja, dodatno jamči osjetljivije upravljanje.. K tomu zahvaljujući adaptivnoj regulaciji voznog postroja dolazi do optimizacije amortizacije kotača, što dodatno jamči veću sigurnost. Dakle, regulacijom voznog postroja DCC postiže se kompromis između komfora i sigurnosti.
Regulacija voznog postroja DCC može raditi aktivno ili pasivno. To znači da može djelovati potpuno samostalno ili vozačevim pritiskom na gumb. Kod adaptivne regulacije voznog postroja DCC regulacija se provodi preko elektronički navođenog ventila u amortizeru. Taj ventil regulira protok ulja između cijevi amortizera. Ovisno o postavci protjecat će više ili manje ulja između tih cijevi. Time se regulira krivulja amortizera, koja također prikazuje njegovu tvrdoću.